Menu

Min indkøbskurv  

Ingen produkter

0,00 kr Forsendelse
0,00 kr I alt

Se indkøbskurv Gå til kassen

Tilbud

Alle tilbud

Produkter

Kundeservice & ofte stillede spørgsmål

I dette afsnit svarer vi på de hyppigste spørgsmål, som vi modtager fra vores kunder. I de seneste elleve år har vi fået en detaljeret forståelse for vores kunder, og vi håber, at denne viden vil hjælpe dig med at få en god shoppingoplevelse. Nedenfor finder du spørgsmål og svar vedrørende bestilling, betalingsmetoder, levering og refundering, produktgaranti, procedurer for transportskader eller defekte produkter og meget andet.


Hvis du stadig ikke kan finde svaret på dit spørgsmål på denne side, bedes du kontakte os direkte på 36 98 09 93 eller via e-mail til info@haandklaederadiator.dk Vi vil kontakte dig hurtigst muligt.



Bestilling & ændring af bestilling

1.  Hvordan bestiller og foretager man en betaling på hjemmesiden?
2. Er det nødvendigt at oprette en konto for at bestille og betale?
3. Hvor finder jeg min faktura?
4. Hvordan kan jeg spore leveringen?
5. Er det muligt at ændre eller foretage ændringer til min ordre?

Bestilling af udsolgte produkter

1. Jeg ønsker at købe et produkt, som er udsolgt. Kan jeg bestille det alligevel?

Brugerdefinerede ordrer

1. Tager I imod brugerdefinerede ordrer?
2. Kan du fremstille en bestemt størrelse / specifikation af det produkt, som jeg leder efter?

Hjemmesidesikkerhed & accepterede betalingsmetoder

1. Hvor sikker er din hjemmeside?
2. Hvilke betalingsmetoder accepterer i?

Levering

Bemærk, at vi kraftigt anbefaler, at du ikke bestiller en blikkenslager / installatør til at installere dine produkter, før du har modtaget din ordre og inspiceret produkterne. Vi kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle yderligere omkostninger, som kan opstå som følge af problemer med levering af dine produkter.

1. Hvad lang tid tager leveringen, og hvor meget koster det?
2. Hvilke fragtfirmaer bruger I? Bliver ordrer sporet?
3. Kan jeg ændre min leveringsadresse?
4. Kan jeg vælge leveringsdatoen?
5. Hvordan kan jeg spore min levering, og hvor finder jeg mine leveringsoplysninger?
6. Skal jeg skrive under på min levering? Kan min levering efterlades i et sikkert sted?
7. Jeg var ikke hjemme under leveringstidspunktet! Hvordan kan jeg arrangere en ny levering?
8. jeg var ikke hjemme under alle leveringstidspunkterne, og min ordre er blevet returneret til jer. Hvad skal jeg gøre nu?

Procedure for transportskader & manglende produkter

1. Hvad skal jeg gøre, hvis et produkt har transportskader eller mangler et produkt?

Feedback & anmeldelser

1. Hvordan kan jeg give feedback på produkterne og den samlede shoppingoplevelse på jeres hjemmeside?

Returneringer & annulleringer

1. Jeg har ændret min mening. Kan jeg annullere og returnere min ordre?

Produktgaranti

1. Hvad er garantiperioden på jeres håndklæderadiatorer og radiatorer?
2. Hvad dækker garantien på dine håndklæderadiatorer og radiatorer?
3. Hvad er garantiperioden på jeres varmeelementer og ventiler?

Procedurer for defekte produkter

1. For håndklæderadiator og radiatorer
2. El-patroner

Åbningstider

1. Hvad er jeres åbningstider?

Engrosrabatter

1. Tilbyder I engrosrabat?
2. Jeg er en blikkenslager / installatør. Tilbyder I rabat?

Cookie & privatpolitik

1. Hvad er jeres cookie & privatpolitik?
2. Deler I mine oplysninger med tredjeparter?

Ansvarsfraskrivelse for hjælp & rådgivning

1. Kan I rådgive mig om hvordan man installerer mine produkter?
2. Tilbyder I installationsservice til håndklæderadiatorer eller el-patroner?