4.1 Gratis levering gælder for alle ordrer, medmindre andet er angivet.
4.2 De varer du bestiller vil blive sendt til den leveringsadresse, du giver, når du afgiver din ordre. Ændringer kan ikke foretages til leveringsadressen, når ordren er afsendt.
4.2.1 Vi benytter etablerede kurerselskaber, såsom UPS og TNT, for de fleste af vores forsendelser. Hvis der bestilles særskilt, vil mindre genstande, såsom ventiler og varmeelementer blive sendt med et anbefalet brev via af Post Danmark. Leveringstiden kan hermed stige med yderligere 2-3 arbejdsdage.
4.2.2 Hvis vi modtager din bestilling og betalingen er gennemført før kl. 12.00, vil varerne blive afsendt samme eftermiddag. Alle ordrer, der modtages efter dette tidspunkt vil blive sendt den efterfølgende arbejdsdag.
4.2.3 I visse tilfælde, vil din ordre blive afsendt i mere end én forsendelse. I så fald alle disse forsendelser ikke kan sendes samme dag, vil vi gøre vores bedste for at informere dig herom.
4.3 Hvis en leverance ikke kan gennemføres af grunde, som er uden for vores kontrol, vil vi informere dig så hurtigt som muligt og tilbagebetale det fulde beløb eller tilbyde et tilgodebevis.
4.4 Hvis du ikke acceptere eller nægter at modtage en levering, fordi du ønsker at annullere din handel, skal leverandøren refundere det fulde beløb indenfor 14 dage. I så fald du ønsker at annullere en handel, skal du returnere varerne til leverandøren for egen regning. Vi vil ligeledes fratrække vores oprindelige forsendelsesomkostninger fra summen, der vil blive refunderet til dig. Du skal kontakte vores kundeserviceteam og meddele, at du ønsker a annullere en handel, og derefter få returadressen. Alternativt kan vi forsøge at sørge for, at varene kan blive samlet op på din adresse. I så fald forbeholder leverandøren sig retten til at fradrage eventuelle omkostninger i forbindelse med afhentningen af varerne.
4.5 Vi vil gøre alt hvad der står i vores magt for at levere varerne så hurtigt som muligt efter din bestilling er blevet accepteret, og din betaling er gennemført og modtaget. De fleste leverancer tager 2 -3 hverdage efter betalingen er modtaget. Dog kan leveringer til mere fjerntliggende steder tage længere tid, og der kan ligeledes forekomme et ekstra transportgebyr. Hvis din ordre falder ind under denne kategori, vil du blive underrettet om eventuelle ekstra omkostninger og have mulighed for at acceptere den ekstra afgift, eller annullere din ordre. I meget sjældne tilfælde kan din levering blive forsinket af andre grunde, for eksempel fordi varen ikke er på lager. Vi vil således bestræbe os på at informere dig om sådanne forsinkelser med det samme.
4.5.1 Det er vigtigt ikke at have bestilt en blikkenslager eller elektriker til montering, før du har modtaget varerne og kontrolleret dem for eventuelle skade, og for forkerte eller manglende elementer. Leverandøren er ikke ansvarlig for eventuelle tab for dig, som er pådraget ved uundgåelige forsinkelser under leveringen. Hvis vi bliver underrettet om en sådan forsinkelse, vil vi informere dig så hurtigt som muligt.
4.6 Når du modtager din ordre, vil du blive bedt om at kvittere for at modtagne varer er i god stand. Du accepterer således at åbne alle kasser og grundigt kontrollere varerne for transportskader eller andre skader, forkerte eller manglende genstande på dagen for leveringen, og underrette os inden for 72 timer efter leveringen. Påstande om beskadigede varer og/eller forkerte og/eller manglende genstande skal være frembragt senest 72 timer efter modtagelsen af ??leverancen. Ellers, vil de ikke blive accepteret.
4.6.1 Du skal tage digitale billeder af de beskadigede genstande og af den beskadigede emballage (hvis skaden er sket under transporten). Disse fotos skal sendes til vores kundeserviceteam (info@håndklæderadiator.dk), som bevismateriale, så de kan blive vurderet. Behold al original emballage i tilfælde af at den skal inspiceres af kurerfirmaet, eller sendes tilbage til os. Vi vil bede dig om serienummeret på genstanden. Hvis dit krav er vellykket, vil vi erstatte de defekte/beskadigede genstande, forudsat at varen stadig er på lager. Hvis varen ikke længere er på lager, vil vi tilbyde dig en tilsvarende vare eller refundere din betaling.
4.6.2 I de seneste elleve år har vi forbedret vores produkters emballage betydeligt for at minimere eventuelle skader på vores produkter under leveringsprocessen. Men trods alle vores anstrengelser kan der en sjælden gang opstå transportskader. På grund af den beskyttende emballage, kan du måske ikke se nogen synlige skader på den ydre emballage. Men du skal åbne og kontrollere dit produkt, så snart du modtager dem på den oprindelige leveringsadresse (vi er ikke ansvarlig for transportskader, hvis ordren allerede er blevet flyttet til en anden adresse / beliggenhed).
Transportskader eller manglende produkter skal rapporteres gennem e-mail senest tre arbejdsdage efter modtagelse af din ordre. Indsend venligst billeder af det beskadigede produkt og dets emballage. Når vi har modtaget din besked og billeder, vil vi rapportere transportskaden til fragtfirmaet. Fragtfirmaet vil derefter hente det beskadigede produkt sammen med den originale emballage. Derefter vil et helt nyt produkt blive sendt.
Enhver manglende produkter skal meddeles senest tre dage efter leveringen. Nogle af de små produkter (såsom ventiler eller varmeelementer) er pakket i håndklæderadiatorens primære kasse. Tjek venligst al emballage grundigt, før du kontakter os vedr. manglende produkter. Alle ordrer sendes med en adresse/følgeseddel, som er fastgjort på ydersiden af emballagen. Følgeseddelen vil være afkrydset af vores lagermedarbejdere. Tjek venligst følgeseddelen, før du kontakter os vedr. manglende produkter. Opbevar følgeseddelen for fremtidig reference.
Bemærk, at vi kun accepterer erstatningskrav for transportskader og manglende produkter,
* Hvis det rapporteres senest tre dage efter modtagelse af din levering
* Hvis du stadig har den originale emballage, kasser & bobleplast
* Hvis alle de leverede produkter er stadig på den oprindelige leveringsadresse, og er ikke blevet flyttet til en anden beliggenhed
Hvis ovennævnte betingelser ikke er opfyldt, kan vi desværre ikke opkræve fragtfirmaet, og vi kan ikke acceptere dit erstatningskrav. Bemærk, at vi også kraftigt anbefaler, du ikke bestiller en blikkenslager / installatør til at installere dine produkter, før du har modtaget din ordre og inspiceret produkterne. Vi kan ikke holdes ansvarlige for eventuelle yderligere omkostninger, som måtte opstå på grund af transportproblemer eller manglende produkter med din bestilling!
4.6.3 Hvis du ikke er til stede ved leveringen, vil kurerfirmaet efterlade et kort med deres kontaktoplysninger. Du skal således kontakte kurerfirmaet så hurtigt som muligt, og oplyse dit tracking/sporingsnummer og derefter aftale et nyt afleveringstidspunkt. Ellers vil leveringen blive returneret til leverandøren, og du vil blive holdt ansvarlig for eventuelle forsendelsesomkostninger.
4.7 I henhold til de lovfæstede rettigheder, vil håndklæderadiator.dk ikke stå til ansvar for udeblivende/manglende levering, hvis dette skyldes borgerlige uroligheder, optøjer, oversvømmelse, brand, brud på lovgivning eller andre årsager, som er uden for vores kontrol, eller hvis der er mistanke om svindel med kreditkort eller lignende. I sådanne tilfælde, vil vi gøre alt hvad vi kan for at informere dig inden for fjorten (14) dage fra ordreafgivelsen, da produktet ikke vil blive sendt som aftalt. I sådanne tilfælde vil Håndklæderadiator.dk ikke tage imod din betaling eller straks refundere betalingen. Det er dit ansvar at sikre, at du bestiller fra Håndklæderadiator.dk med tilstrækkelig tid til at forhindre tab som følge af sådanne.