Menu

Min indkøbskurv  

Ingen produkter

0,00 kr Forsendelse
0,00 kr I alt

Se indkøbskurv Gå til kassen

Tilbud

Alle tilbud

Produkter

Gratis levering!

Vi tilbyder gratis levering til din adresse i Danmark. Dine ordrer afsendes gennem en sikker, hurtig og sporbar leveringsservice. Afhængigt af dit produkt og din leveringsadresse, vil vi vælge det mest egnede fragtfirma, som kan sikre de mest sikre og hurtigste leveringstider. Hvis vi modtager din betaling på vores hjemmeside før 14:00 i løbet af en ugedag, vil vi forsøge at sende din ordre samme dag. Når din ordre er sendt, er leveringstiden normalt to til tre arbejdsdage. Men hvis din leveringsadresse er i et fjerntliggende område, kan leveringstiden være længere.

Vi bruger følgende velrenommerede fragtfirmaer: UPS, DPD / GLS, TNT og Post Danmark. Alle ordrer spores, og der skal skrives under ved levering. Meget små produkter (såsom stik) sendes med almindelig post.


Vigtig information til alle leverancer!

Flere oplysninger om ordrer kan findes på vores side "Kundeservice" under afsnittet "Levering".

* Bemærk, at vi kraftigt anbefaler, at du ikke bestiller en blikkenslager / installatør til at installere dine produkter, før du har modtaget din ordre og inspiceret produkterne. Vi kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle yderligere omkostninger, som kan opstå som følge af leveringsforsinkelser eller problemer med levering af dine produkter.

* Bemærk, at du skal inspicere alle dine produkter for eventuelle transportskader. På grund af den beskyttende emballage, kan du måske ikke se nogen synlige skader på den ydre emballage. Alle produkter skal åbnes og kontrolleres grundigt ved modtagelse på den oprindelige leveringsadresse. Vi tager ikke noget ansvar for transportskader, hvis produkterne allerede er blevet flyttet til en anden adresse / beliggenhed.

* Transportskader eller manglende produkter skal rapporteres gennem e-mail senest tre arbejdsdage efter modtagelse af din ordre. Nogle af de små produkter (såsom ventiler eller varmeelementer) er pakket i håndklæderadiatorens primære kasse. Tjek venligst al emballage grundigt før du kontakter os vedr. manglende produkter.

* Du er forpligtet til at indsende billeder af det beskadigede produkt og dets emballage. Når vi har modtaget din besked og billeder, vil vi rapportere transportskaden til fragtfirmaet. Fragtfirmaet vil derefter hente det beskadigede produkt sammen med den originale emballage fra den oprindelige leveringsadresse. Alle beskadigede produkter skal returneres til os.

* Bemærk, at vi kun accepterer erstatningskrav for transportskader og manglende produkter hvis;

a) det rapporteres senest tre dage efter modtagelse af din levering
b) du stadig har den originale emballage, kasser & bobleplast
c) alle de leverede produkter befinder sig stadig på den oprindelige leveringsadresse, og er ikke blevet flyttet til en anden adresse

Hvis ovennævnte betingelser ikke er opfyldt, kan vi desværre ikke opkræve fragtfirmaet, og vi kan ikke acceptere dit erstatningskrav. Vi kan ikke holdes ansvarlige for eventuelle yderligere omkostninger, som måtte opstå på grund af transportproblemer eller manglende produkter med din bestilling!